fredag 20 maj 2011

Jag gillar verkligen inte att skriva texter, jag blir aldrig nöjd med det jag skriver, så jag gör så här:

Saker jag gillade med konserten:
  • Glasvegas är hur bra som helst live
  • Alla på scenen var sjukt coola
  • Jonna var grym på att spela trummor
  • Hennes trummor var snygga
  • Shine like stars (och alla andra låtar) var bra
  • James sa "Shut your mouth!" åt en irländsk kille som pratade konstant under mellansnacket
  • Deras fina dialekt
  • Killarna som var snälla och lyfte upp mig lite då och då
  • Folk i publiken var inte så långa så jag kunde faktiskt se något
  • Ljusslingan till James mikrofon
  • Glasvegas skrivet med lampor i bakgrunden
  • Introt på franska
  • När James sa "I fucking love you all." (Allt låter snyggt med den dialekten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar