torsdag 11 augusti 2011

Jag har funderat ett tag på att börja skriva ner några av mina drömmar i bloggen, för jag drömmer ganska ofta konstiga saker.

Tidigare idag skickade jag det här smset till Hedda:

Jag drömde någon konstig blandning av Harry Potter, True Blood och boken jag läser. (De målade grottornas land.) Drömmen slutade med att en polis (som hade en hemmagjord tatuering på armen med ett rött hjärta som det stod G+A i. Fast det stod för Lady Gaga.) blev till Harry, som hade på sig en konstig hatt med en vit fågel på, som stod ansikte mot ansikte med Dolores Umbridge. Dom såg lite arga ut, men helt plötsligt säger Umbridge "Always." och båda börjar skratta, typ som om det var bloopers under en inspelning. Hon ba "Du såg mer skräckinjagande ut än jag hade tänkt mig!"

1 kommentar:

  1. Hahaha vad roligt du drömmer! ..läser det här först nu.. såhär i usa och allt, men jag längtade hem lite sådär mycket så jag löser det genom att läsa era bloggar..

    SvaraRadera